Hanımlar 23+2 haftalığım. Göbeğim var ama öyle aman aman beni rahatsız edecek gibi değil. Sırt üstü yatmayı seviyorum. Burda okuduklarimdan 20 hafta sonra sırt üstü yatmak sakıncalı vs. Diye okudum. Haftaya randevum var soracağım dr.a ama size de sormak istedim. Sırt üstü yatmak sakıncalı mi