Tugba6336 Ankara Özel Cerrahi Tıp Merkezi’nde doktorum Ahmet Şahbaz’ı çok öneririm size 🤗 Muayene sigortalı 95 lira, doğum Akay Hastanesi’nde olacak. 2017de oğlumu doğurtmuştu o tarihten beri de asla iletişimimiz kopmadı. Allah bin kere razı olsun; harika bir doğum gerçekleştirdik. Yıllar geçti ben hala duacıyım kendisine. Keşke ilk hamileliğimde daha erken tanısaydım diyorum. Hamilelik takibini müthiş yapmakla beraber bir de aklınıza gelebilecek her konuda sizinle iletişim kuruyor. Çok saçma olacak ama; ilk hamileliğimde çatlaklarım oluşuyor diye oturup ağlamıştım, eşim ne yapacağını şaşırdı, o gün kontrol günümdü, hocam sağolsun aldı karşısına sanki çocuk varmış gibi sakin sakin konuştu sakinleştirdi. Hala güler konuşuruz 🤗 Ve daha niceleri…. Allah onlara da sabır versin, hamile hormonuyla baş etmek herkese zor 😁 Şuan kontrollere doğumunu yaptırdığı oğlumla gidiyorum, müthiş bir duygu😍