Rmys11 Kızlar değerim 8.5 çıktı bugün doktor çok düşük dedi kan ilacını günde 3 e çıkardık ek olarak yapabileceğimiz birşey var mı doktor öbğr aya kadar yükselt dedi
paradiseeeeee Rmys11 var canım benimkinde çok düşük olduğu içim bende günde 1 taneden 2 taneye çıktı bide doktor dediki lop et ye tabi kavurma biftek pirzola bunları tek ye sebzeli falan degil meyve sebze ben bu şekilde 1 haftadır uyguluyorum anlıyorum keremin daha iyi olduğunu halim enerjim var kırmızı etme dayan yani atıyorum et sote yeme sade er ye löp olsun
Mimhb Rmys11 ben her sabah pekmezin üzerine limon sıkıp içiyorum. Şekerim yükselmesin diye de hiç tatlı yemiyorum. Haftaya gitcem bakalım inşallah kan değerlerim yükselmiştir.
Mom040 Eğer ki şeker gibi bir hastalığınız yoksa, bir tatlı kaşığı pekmeze limon sıkıp içebilirsiniz. Çay-kahve gibi içecekleri de bir süre içmeyin derim. İlaç içtiğiniz zamandan en az 1 saat önce ve sonra süt ve süt ürünleri tüketmeyin. Senelerdir benim de düşüktü hatta 8 olduğunda iyi hissederdim kendimi, hamileyken ilk kez 12ye çıktı.
Mom040 Rmys11 Beslenmeme daha çok dikkat ettim, ben çok çay, kahve ve sigara içerdim. Hamile kalınca 2 açık çay dışında hiçbirini kullanmadım. Hamile kalmadan önce 3 kutu ferro sanol bitirmiştim. Bir de benim reglim çok yoğun ve uzun olurdu o da kansızlık yapıyor, hamile olunca o da bittiğinden arttı sanırım.
Mimhb Rmys11 değerim 9 du. İlaç vermedi doktorum bu yüzden doktoru değiştirsem mi diye bile düşündüm ama sonra iyi bir doktor olduğuna karar verip dediklerini yaptım. ilk 3 ay fazla takviye önermiyorum doğal yollarla arttırmaya çalış demişti.
Mimhb Mimhb uzunda bir konuşma yaptı. Kırmızı et ağırlıklı beslen, koyu yeşil sebzeler tüket, yoğurdu yemekle birlikte yeme (ben hep ıspanağı,fasulyeyi,yeşil mercimeği yoğurtla yerdim). çay kahve tüketme bir de hergün kuruyemiş ye diyerek.