Herkese merhaba 🧸, sizlerde benim gibi burada çok fazla bu konu başlığını görmüşsünüzdür bende herkes gibi okudum hepsini ister istemez insanların yorumlarından etkileniyoruz yani acaba nasıl olacak benimde acı eşiğim düşük müdür vs diye düşünüyordum. Bugün 39 haftalık oldum ve çatı muayenesi yapılacaktı. Doktorun odasına girdim normal muayenemi olduktan sonra çatınada bakalım dedi işaret ve orta parmağına jel sürdü kendini sıkma hiç saniyelik bir işlem dedi ve gerçektende öyle.. 5 saniye sürdü ilkinde bir baktı sonra biraz daha ileriye doğru baskı yaptı kemiğe doğru ama asla acı hissetmedim inanın korkulacak bir şey aslaaa değil burda insanların yazdığı yok elini soktu kolunu soktu vs diye yorumlarına aldırış etmeyin derim 5 saniye sürüyor inanın çevremde arkadaşlarımda acısız bir işlem demişti ama ister istemez düşünmüştüm. Ben korkmuyordum fakat bu yorumlardan rahatsız olmuştum oyüzden bu şekilde okuyan kişiler varsa bir nebze olsun içlerini rahatlatmak adına bu postu yazdım. Gerçekten çok canı yanan varsa çok hassastır yani acı eşiğinin çook çooook düşük olması gerekir diye düşünüyorum.
Herkese hayırlı,kolay doğumlar diliyorum,
Allah hepimizin yardımcısı olsun. 🤲🏻💯