Nst istemesi gayet normal. Ben en son 26.haftamda kontrole gittim o zaman 32.haftanda kontrole gel nst ye bağlayalım dedi. Bunlar rutin kontroller zatenn, normalde de 32.haftadan sonra düzenli olarak kontrol etmek gerekiyor. Bazen sancı olduğunu anne anlayamıyor nst de çıkıyor sancısı olduğu.. Biz de Şuan 30+5 teyiz bir iki haftaya gidicem bakalım nasıl bir şeymiş 😄