gamzeylmz Kızlar 35.haftamdayım hurma yesem erken doğuma sebep olurmu yiyen varmı bu haftada hurma doğumu kolaylaştırdığını biliyodum ama şuan yersem erken doğum olurmu bilemedim 🙄
archmom gamzeylmz canım valla ben yarın 34. Haftama giriyorum . Hurma yememeye simdiye kadar çok dikkat ettim . Ama 1 haftadır saldım . Günde 1 tane yiyorum 🙏🏻1 haftadır bişi olmadı insallah olmaz 🙏🏻🥰
Denizyildizii gamzeylmz rahimde kasılmya sebep oluyormuş sanırım abartmadan günde bir tane falan benim tahminimce sıkıntı olmaz
Susam1 gamzeylmz ya böyle bir şey yok ki olsa ben şimdiye kaç kere doğururdum büyüklerimiz der sancı anında hac hurması iyi olur diye ama ben hep yerim severim yani hurmayı hiçte bana bir sey olmadı hep görüyorum burda bu yazıyı ilk defa artık yazayım dedim ben 35.haftamdayım çok şükür her sey yolunda ve hamileliğimin en başından beride yiyorum yani ne zaman alsam yada bir yerde görsem.. Yani ben seçilmiş kişi değilsem eğer ki hurma yemekte herhangi bir sorun yok diyebilirim 🙊😁😁
hanimhanimcik bence birşey olmaz canınız istiyorsa yiyin birden pırt ye çocuk dışarı çıkcak değil ya🤣🤣 ölçülü yiyin tabiki
kubr_pak gamzeylmz 30ncu haftadan sonra günde 3 tane, 37nci haftadan sonra da günde 7 tane yenilebilir demişti benim doktorum, bende çok severim yiyorum herhangi bi sorun yaşamadım, 33+5 günlük hamileyim
Eminos123 gamzeylmz herseyin azi karar cogu zarar gunde tek sayi olmak sartiyla 1-3 hurma yiyebilirsiniz dogumum olsun kolay olur diye 36 haftadan sonra hergun hurma yedim sonuc 40+4 suni sanciyla normal doğum oldu yani gunde yiyecegin 3 hurma bisey yapmaz ben sahurda yiyorum 3 hurma hergun 22 haftaligim
Gigy gamzeylmz Ramazan gelince ben de yemeye başladım valla 36.haftaya gireceğiz ,kase kase yemediğimiz sürece sorun olmaz bence 😋😋😋