Ben 8 haftalık gebeyim, Tsh testi kan sayımı tahliller ne zaman yapılacak diye sordum doktoruma hepsinin 12. Haftada yapılacağını söyledi. Ancak okuduklarım çevrem tsh testinin ilk aşamada yapılması gerektiğini söylüyor doktor ise kan alıp seni aç bırakmaya gerek yok 12. Haftada bir kere kan alıp hepsine bakacağız inşallah dedi içim içimi kemiriyor deneyimli gebeler yardımcı olabilir mi ?