Esra-m- tam olarak neyden korkuyorsunuz, ilk doğum mu
ben araştırmada ebelerden de yenidoğan hemşirelerinden de memnun kalmamıştım. Takibimi yapan doktor çok iyiydi ama doğumda o denk gelmedi.
Tabi iki yıl geçti, şimdi nasıldır bilmiyorum.
En son dört ay önce gittiğimde de refakatçi yasağı vardı.
@asyactn Arkadaşın yorumları ne olacak bakalım ona göre karar verirsiniz