Bende tutmuyorum. Hem sağlıklı beslenmek hem susuz kalmamak için. Zaten 52 kiloyum yediğim halde acıkıyorum gün içinde. Kayınvalidem hergün soruyo niyetlendinmi diye tut diye baskı yapıyyo sonra zor olur diyo tutamazsın. Sanki şimdi zor değilmi şimdide tutamam 🤷🏻♀️ Bidaha sorarsa eşim tutma dedi diycem ki eşimde tutmamdan razı değil. Kayınvalideme dert oldu kazaya bırakmam 🤦🏻♀️