Nisnisa 20 haftalık hamileyim bardaktan boşalır gibi kan geldi elimin büyüklüğünde dr bebeğin yaşadığını söyledi ancak beni bu durum çok korkutuyo progestan verdi ve iğne vuruluyorum başına gelen var mı
archmom Nisnisa 25. Haftamda benimde kanamam oldu canım . Erken dogum riski var dedi doktorum ve hastaneye yatısım yapıldı . 5 gün yattım. Dogum olur riskine karsı 2 doz ciger geliştirici yaptılar . Sancılarda basladı ertesi gün . Ama çok şükür durdurdular herseyi . Normalde kullandıgım magnezyuma ilave magnezyum verdi ve adalat diye kasılma engelleyici bir ilaç . Yarın 34. Haftamıza gireceğiz . Çok şükür 🙏🏻
esra556141 Nisnisa en son 11.haftamda kanamam oldu sonrasında cok şükür olmadı bilgim yok maalesef ama bebeğin iyise kendini strese sokmamaya çalış kendini yorma dinlenndoktorunun dediklerini yap ilaçla gecer Allahin izniyle sağlıkla bebeklerimizi kucagimiza alırız inşallah
WmonallissA Nisnisa evet bende de olmuştu, plesanta aşağıda olduğu için olmuş ama sonra yukarı çıktı, bir şey olmaz Allah’ın izniyle, 38. Haftaya geldim,
archmom Nisnisa progestan bebek daha iyi tutunsun diye verilen bir ilaç canım . Bende 5. Haftamda düşük tehlikeme karsı verilmisti . Doktorun risk görmese vermezdi . Önerim hiç kalkmadan yat . Sadece wc ve duş için kalktım ben her iki risktede . Bir dahaki kontrolüne kadar dikkatli ol bence canım 🙏🏻
esra556141 Nisnisa 23+5 oldum ben ilk haftalar hep lekelenme kanamayla geçti igne ilac falan kullandim dinlendim yattim gecti bayadir olmuyo çok şükür Rabbim bir daha yaşatmasın korkudan hala dikkat ediyorum pek bise yapmiyorum
Nisnisa WmonallissA yaa çok sevindim plesantanın aşağıda olup olmadığını nasıl anlıcaz bende niye olduğunu anlamadık
WmonallissA Nisnisa dr ultrasonda gördü, bende ilk korkmuştum ama 19. Haftadan sonra yukarı çıkmıştı plesanta, bir daha da olmadı
Nisnisa WmonallissA benim alttan baktı bişide göremedi açılma var mı diye baktı yoktu da dikkat et dedi yolladı