Kızlar geçen hafta 5,+6 haftalikti kesem birhafta geçti dün bugün kahverengi akintilarim başladı diye doktora gttim kesenin boyutu hâlâ ayni yine 5+6 yine 10mm doktor beklicez ama kese büyümedi düşük yapabilirsin evde dedi yaşayan bilen varmı bu durumu