YaSeEeeee esmaaydn allah yardımcınız olsun, otu Doğuma giderken koyarsanız daha iyi olur o Sudan azıcık için Doğum olur olmaz da Sudan alsınlar ki rahim kapansın
esmaaydn OktayZmrtCokun bilemiyorum arkadaş öyle dedi ama emin değilim ben de şöyle bir şey de var o otu sonraki doğumlarda da kullanabiliyormuşsun çünkü Sudan çıkınca eski haline dönermiş
esmaaydn Nrn suya koyulup Meryem ana süresi ayetel kürsi ve bildiğin sureler okunuyormuş yudum yudum içiliyormuş ben içildiğini sonradan öğrendim tabi yine araştırmak lazım
esmaaydn Roses suni sancı istemiyorum suyu azalmış demese ben Cumartesi nden sonrayı da beklerim ama azalmış dedi hayırlısı olsun artık sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
esmaaydn mrvdrmz benim doktor da bol ilişki bol duş bol yürüyüş demişti ilişki rahmin yumuşamasını sağlarmış 🤷🏻♀️
Arya92 OktayZmrtCokun muayene etmedi günüm dolunca dogurmazsam edecek 40+1 de .nst de biraz sancim çıktı ama doğum sancısı değilmiş doktor öyle dedi.
Prensslerimm OktayZmrtCokun 38 olduk adet sancı gibi agrılar giriyor bekliyorum nişan geldi mi su gelecek mı kanama olacak mı Asker gibi bekliyorum gelsin artık istiyorum
Hnfth OktayZmrtCokun bende 38+3üm yoruldum artık doğurmak istiyorum ne sancı ne başka bişe var bebeğimde makat geliş doktor salı günü sezeryan dedi ama ben halaa bir ümit döner diye bekliyorum nasıl sabredecem bilmiyorum uykular haram oldu 🙄😱😱
OktayZmrtCokun Hnfth hayırlısı olsun canım önemli olan sağ salim dünyaya gelmesi doğum şekli hedefe ulaşmak için bi amaç sadece
esmaaydn Uyku muyku kalması geceleri ya sancı gelir ya bişey olur diye düşünüp durmaktan düşünmek de anlamsız önünde sonunda olacak ama elde değil işte korkuyor insan
YaseminSoytrk Benim de 40+3 cuma gel yatışını yapalım suni sancı deneyelim dedi doktor hafiften sancılar var ama hiç açılma yok suni sancı yerine epidural sezaryen mi olsam acaba çok kararsızım suni sancıyla da açılma olmazsa boşuna acı çekmekten korkuyorum😒
Yasminn Kızlar bende 40+1 hiç sancım yok yarın sabah suni sancı verilecek dua edin hem sancı çekip hem sezeryan olmasın ya Allah yardımcımız olsun hepimizin
SmerKa 38+4 gelen giden yok 😆 bir kaç gündür günde bir kez 15 dakika kadar karın ağrısı gibi ağrı oluyor ondan başka birşey yok suyu hareketleri falan iyi bekletecek galiba 🤷♀️
Yasminn Kızlar bide Meryem ana otunu şimdi suya koyup okuyacam çünkü sabah çok erken çağırdı dr sizce bi sakıncası olur mu
OktayZmrtCokun Yasminn canım vallah koyunca 2 saate doğum yapıyoesun diyorlar ama sancın başladığı zaman koyun diyorlar
Yasminn OktayZmrtCokun ama benim sancım olmadığı için suni sancı verilecek zaten bide sabah çok erken artık koydum okudum walla gerisi Allahtan
OktayZmrtCokun Roses benim adet olacakmışım gibi kasıklarım belimde ağrı var sizce sancı gelecek demek mi yoksa böyle olması normal mi
ggzmkrcc OktayZmrtCokun 38+2 yim benimde bugun aynısı oldu dedim devamı gelir heralde ama kesildi sonra ☹️