hilalozdemir Hanimlarr tetanoz aşısı oldunuz mu olduysaniz agriniz oldumu ben 3 gundur agridan kolumun uzerine yatamiyorum hareket ettiremiyorum cok agriyorrr
Oykuaygun hilalozdemir oldum benim de 1 hafta ağrıdı. Farklı Bi ağrı ya kolunu kaldıramıyorsun. Düşünme kolunu Bi anda geçiveriyor geçtiğini bile anlamıyorsun
BegumIscanTunc hilalozdemir ilk dozda bende ağrıdan kolumun üstüne yatamadım 1 haftada geçti zaten parol iç. Demişti ağrı olunca birde buz kiy felan demişti 2. Dozda hiç ağrı yaşamadım normal geçti
bus91 hilalozdemir benım ağrım olmamıştı buz koysaydınız keşke ben ogun tüm gın neredeyse buz koydum ara ara hiç ağrım olmamıştı
Gzrilknur hilalozdemir iki gün önce 3. Dozu vurdular. 6 aylık gebeyim. Kucağımda da 12 kilo tosbik oğlum 😅 benim kol biraz zor iyileşir 😩 felçli gibiyim