26 haftalik gebeyim şekerim çıktı ve bebeğim 2 hafta önden gidiyor benim ise suyum fazla yasayabilecegim riskleri duyduktan sonra çok fazla stres yaptim suan diyet yapmaya calisiyorum fakat ne yesem kendimi kotu hissediyorum bu durumu yaşayıp düzelen var mı veya duzelmesi icin neler yaptınız