Esraakk Devlet hastanesinde hasta bebeklere bakılıyor ayrıntılı ultrason için dedi özeldeki doktordum doğru mu ya. Başlığı görünce çok merak ettim devlette yapılıyosa ben de sıra alcam
esra556141 Esraakk nerde yasiyosunuz orda oyle mi bilmem ama izmitte oyle degil sira almayi becerebilirsen herkese bakiyo devlet illa sorun olmasi gerekmiyo zaten ultrason sorun var mi diye yapiliyo yani
iLkMom Esraakk hasta vs diye yapilmiyo bende devlete gidiyorum detayliyi orda yaptım sende devlette yaptırıp sonuçlarını kendi doktoruna gosterebilirsin