23+5 günlük gebeyim , bugün doktorumu değiştirdim başka doktora gittim diğer doktorumdan memnun değildim , ultroson da bebeğimin kalbinde beyaz bir nokta gördü yani ultrasonda kalbinde bişey var beyaz nokta görüyor musun dedi bana ama önemli değil şuanlık korkma dedi , pazartesi sıra olursa detaylı ultrasona çağıracağız dedi başına böyle bişey gelen var mı çok korkuyorum bişey olur mu