MistarShiki 17+3 haftalık bi erkek bebeğe hamisim. Hareketelri hissetmiyorum henüz doktorum da daha erken dedi zaten. 3 kilo aldım rabbime çok şükür çok rahat bi hamilelik geçiriyorum ilk günden beri. Hiç hamile değil gibiyim ama hamileyim çok şükür rabbime. Rabbim olmayanlara da nasip etsin ins