Bedir-Sevgi Kızlar 17+5 haftalığım iki gündür gaz sancısı çekiyorum zaten sürekli olan birşeydi bu iki gündür daha da fazlalaştı böyle durumlarda yaptıgınız herhangi birşey varmı ? Ya da benimle aynı durumu yaşayan ?
Deletedmom23234 Bedir-Sevgi Kayısı bıraz da olsa iyi geliyor bana. Diğer türlü herşeyi denedim bana mısın demedi 😑 kola içmeye hasret kaldım artık 🙈
Aysenturnaaa idiloska valla ben sezeryan doğum yapmıştım sezeryandan sonra gaz çıkarmak çok zor gerçekten çok çeken arkadaşım oldu ama ben çörek otuyla o işi bile hemen çözmüştüm 😁 doktorum da şaşırmıştı hatta çok çabuk çıkardım diye