HasretYildirim Selin23 18-24. haftalar 2 doz için daha uygundur. İlk doz ile ikinci doz arası 1 ay geçmiş olması gerekiyor.
Deletedmom23234 Ceyda97 Çok erken değil mi ya bı emin olun hatta doktorunuza sorun yanlışlık olmasın çünkü 20. Haftadan sonra yapılıyor tetanoz aşısı
Deletedmom23234 Ceyda97 Yok orası doğru 3 aydan sonra yapılıyor fakat siz yinede doktorunuza danışın olurmu içiniz rahat etsin 🙏🏻❤️
Ceyda97 Deletedmom23234 ben ozaman sorayım onu bugün ya beni niye ozaman erkenden çağırdılar sinir oldum şimdi
Deletedmom23234 Ceyda97 Aynen bı araştırın çünkü Buradaki anneler de çoğunlukla 20′den sonra yaptırıyor. Dün de sağlık ocağından hemşire aradı Çarşamba günü tetanoz aşısı olmaya gidicem şuan 19+3′üz bizde kendisi haftaya gelin dedi.
Meyracukurmaraz Bende 18+6 da gitmiştim takip için tetonoz aşısı için 20.haftanda gel dedi gittim oldum 20.haftada