Merhaba kızlar dün testimi paylaşmıştım. Çok silik çıkmıştı. Sabah kan verdim beta 39. Geçen sene ekim ayında 224 le öğrenip kimyasal yaşadım. Açıkçası şuan bu sonuca mutluluk bile duyamıyorum. Gebeliğini böyle düşük betayla öğrenip sağlıklı ilerleyenler yorum yapabilir mi lütfen. Çok teşekkür ederim şimdiden