Nisanurunannesi3850 2 gün önce dogum yaptm kizlar bugün bebegimin bezinde pembe bi kac damla kan gordum pazartesi cocuk doktoruna soylicem ama bu durumla karsilasan oldumu
Mammimammi Nisanurunannesi3850 süt alerjisi oluyor genellikle. Ben 2 oğlumda da gördüm. Tabiki hemen doktora gösterdim. Süt alerjisi dedi. Anne en az 15 gün süt ve süt ürünlerini tamamen kesmesi gerekiyor. 15 gün sonra yemeye başlıyorsunuz. Tekrarlamazsa geçmiş oluyor. Tekrarlarsa Bi 15 gün daha. Tabi bu anneden geçtigi için anne sütü alan bebekler için. Eger mama alıyorsa hiç fikrim yok.
Prensannesii38 Nisanurunannesi3850 benim oglumda da gelmısti pembemsı ama yeni dogdugunda normal oldugunu okumustum canım genede Bı goster bizde az su ıctıgı ıcın kaynaklanmıs su kaybından ama sizin yeni dogdugu ıcın bundan deegıldır sadece endıselenme ama goster Bı doktora
Fatma_d Çocuk doktorunun numarasını aldıysanız en azından whatsaptan yazın veya randevunuz olan doktora hastaneden ulaşmaya çalışın. Tecrübem yok, ama kan ihmale gelmez gibi.