iLkMom Bebeğin kalbine bakılması için fetal ekoya yönlendirmiş. Endişe etmeyin bazen doktorlar bazı yapıları net bir şekilde göremeyince de yönlendiriyor. Bize kalbinde parlaklık ve delik var demişti. Fetal ekoya yönlendirdi. Gittiğimizde sadece parlaklığının olduğunu, onu da hamileliğin ilerleyen haftalarında bebeğin sileceğini söylemişti doktor.