Hulya28 Merhaba hanımlar nub teorisini duydum ilk defa dün bu sayfada ve bende o kadar çok merak ediyorum ki Lütfen bilenler banada bakabilirmisiniz 💜 Resim 8 haftalıkken.
Nurunannesiii12 Hulya28 o teorilerin tutmadığı da oluyor içini rahat tut ayrıca 8 haftalık daha fasulye gibi ufacicik☺️ sabırlı olmalisin 12 haftada doktor göremedi tahmin yaptı 15 ortasi yani16 haftaligim 18 haftada gidicem kontrole henüz net hiçbişey yok.sabir biliyorum heyecan oluyor ogrenmeknistiyorsun fakat en net detaylı ultrasonda o yüzden ben detayliyi bekliyorum doktorum.bile göstermiyor duruşundan suna benzettim fakat değiştiği oluyor bekleyelim.demisti☺️🙏
Nry0682 Hulya28 ramzi teorisi 7-8 haftalıkken belli olur nub teorisinde 12 ci haftada belli oluyp diye biliyorum
Hulya28 Denizyildizii aaayy değiştirrdiim 😂 yanlış şeyetmişimm😂😂 sağol💋 bazıları 7-8 haftalıkken daha iyi bakılıo yazmışta bende dedim bende bi deneyim şansımı umut dünyası 😂
Hulya28 Nurunannesiii12 öylee tabii bende ilk çocuğumda 19 haftalıkken öğrenmiştim zaman geçmio sankii şimdik bakıorumda daha çook var nasıl geçicek zaman işte böyle oyalanıorum😂
Hulya28 Nry0682 doğrudur canım ben bu teorileri hiç duymadım ilk defa şuan duyuyorum ne teoriler varmış meğer . İlk çocuğumu 4 bucuk sene önce doğurmuştum o zaman böyle app falanda bilmiodum yada yoktu zamanla herşey değişiyo☺️
Nurunannesiii12 Hulya28 bende bekliyorum belli olsa netlesse de baslasam hazirliga . Sabir sabir.benim ilk bebeğim olucak inşallah ☺️🙏
Emineyldzlrr Ramzi teorisi canım o plasentanın hangi durumda olduğu belirlenir. Yani plasentanın bulunduğu konum bebeğin cinsiyetini vermektedir. Plasenta rahmin sağında ise erkek, solunda ise kız bebek olacağı anlamına gelir.
Hulya28 Nurunannesiii12 inşallah allahım sağlıklı sıhatlı kazasız belasız kucağınıza almayıda nasip eder inşallah 💜