Selam kizlar ❤
Sizde naasil gidiyor? Hersey yollunda mi? Nezaman doktora gitceksiniz? Anlatin biraz hihi
Biz 11+3 olduk ve zaman hic gecmiyor sanki:D su gibi akiyor aslinda ama heycan var ya :)
Belirtiniz var mi hala? Bende brsy kalmadi kasiklarim fln agrimiyor artik iyi mi kötümü bilmiyorum ama pek fazla düsünmek istemiyorum positif olalim ❤😄