Nazz Hamilelikte saç kesimi cocugun ömrünü kısaltır diyolar bence cok saçma ama insan korkuyor, hamileyken saç kestiren ve boyatan varmı ??
TospikAnne Nazz ya ben boyattım 5. Ayı geçtikten sonra ama kestirmedim kestiremedim 😂 içime kurdu düşürdüler hadi kestir bakalım kestirebilirsen. Ama ablam diyor kızım ben 3 kez kestirdim ne alaka diyor. Bi boyamaya inanmadım 😂
mervesarp2005 Nazz bende hiç inanmam böyle şeylere ama eşim malesef izin vermiyor kestirmeme vicdan yaptırıyor bana 😁İki ay kaldı sabrediyorum bende.
OktayMeltemSahin Nazz kestirdim de ombre de yaptırdım bana da çok söylediler ama Rabbim bilir ne kadar yaşayacağını da dediler bende kestirdim
deletedmom28 Nazz ben boyattım üçüncü ayımda bu ay tekrar boyayacam.Kaç kez de kestim uçlarından hatırlamıyorum.Allah ne kadar ömür biçmişse o olur ne bi dk ileri ne bi dk geri 🤷🏻♀️
Seftali @Nazz 36 haftalık hamileyim ve 22 haftalıkken saçımı kestirdim hiç öyle batıl inançlarım olmadı çünkü 😉
Aysenurflk deletedmom28 çok saçma ne kadar batıl inanç varsa gereksiz yere insanın kafasına soru işareti koyuyorlar bende kestirdim rabbimin verdiği ömrü insanoğlu bi saçla değiştiremez