Merhabalar hepinize.
Temmuz sonu veya ağustosun ilk haftalarında bebeğim doğacak inşallah 🙏🏻 Ben tayinci olduğumuz ve tayin sonrasında gideceğimiz yerde daha uzun kalacağımız için şimdilik sadece beşik almayı düşünüyorum. İnternette baktığımda hem kullanım çeşitliliği hem de bebeğin annenin yatağının yanında olabilmesi sebebiyle bu anne yanı beşikleri çok beğendim. Ama bunlar iki türmüş, biri normal bez kumaştan hamak şeklinde olanlar, diğeri de benim görsele eklediğim (umarım eklenmiştir) mobilya tarz olanlar. Bu mobilya tarz olanları kullananlar var mı, memnun musunuz? Hepsi burada uygulamasında Heyner isimli bir markanın beşiklerini çok beğendim ama kararsızım. İlk gebeliğim, diğer gebeliklerimde de kullanmak istiyorum açıkçası. Önerilerinize açığım 🌸
