KutsalAnnelik o konuda pek bilgim yok acikcasi çünkü ben ilk dogumda erken dogurdugum için dogum aninda catima bakildi acilma varmi diye ona göre bebeğin pozisyonuna ve kilosuna bakilip degerlendirip oyle uygun gördüler bnce ters bi durum olmus olsa sezeryana alrlardi cunku suyum gelmisti.