DilayKarata Merhaba herkese ben 8 haftalık hamıleyım ama hıcbır sekılde agrım sızım yok bel ağrısı goğüs ağrısı migde bulantısı oluyordu şimdi olmuyor normalmi ? Annem normal oldugunu söyledi ama bilemedim :/
NeslihanPiaAbac DilayKarata normal bir kanama vs gibi düşük belirtisi olmadıysa bunlar hep olacak yada devam edecek diye bir kural yok.bazılarında hiç olmuyor bazılarında farklı şeyler oluyor.Kalbinizi ferah tutun kontrollerinizi aksatmayın
burcutet DilayKarata Bence mutlu olmalısınız ilk hamileliğimde benim de öyleydi hiç anlamadım, bütün hamileliğim süper rahat geçti. Şimdi ikinci biraz zorluyor şaşırıyorum. Keyfini çıkarın 😊