Cagsel Merhbalar herkes mustelanın ürünlerini kullanıyor ama ben araştırdığım kadarıyla içeriği çok masum değil. weleda markası Alman daha temiz içerik gibi geldi ama çok duymadım bu markayı. Deneyenler ne düşünüyor var mı kullanan?
berilkus Cagsel Ben Weleda’nın çatlak yağını kullanıyorum, çok memnunum. Hatta ünlü çatlak kremlerinden kat kat daha iyi olduğunu iddia ediyorum. Bebek ürününü almadım açıkcası. Aklıma gelmemişti. Bir de Weleda alayım çok kaliteli bir marka gerçekten. Sadece ülkemizde tanınmıyor.
buiyimi Cagsel geçen prema sundarinin kanalında gördüm trendyol da yorumları okudum pişik kreminden herkes memnun sadece fiyatı çok yüksek almayı düşünüyorum ama 😕
Cagsel berilkus AA öyle mi bilmiyordum çatlak kremini. bende bebekler için araştırdım yorumlar çok iyi ama çevremde bebeğine kullanan yok malesef. Dediğiniz gibi burda çok bilinmiyor
Hann Ben 2 buçuk yaşındaki kızıma kullanıyorum weledanin ürünlerini. Çok memnunum çünkü hem icerigi temiz hemde gerçekten faydalı. Ne zaman başka bir ürün kullansam pişman oluyorum yine weledaya dönüyorum. Hele pişik kremi çok çok iyi. Şimdi ikinci bebeğimde de weleda kullanacağım.