Bende pko hastayım ve amh 11 küsürdu düşük olması sıkıntı ama yüksek olunca iğnelerle yumurta elde etme şansı daha çok oluyor sorun değil önemli olan kaliteli yumurta oluşması ben bir çok kez doktora gittim değerlerim pko oldugumi göstermesine rağmen senin çocuğun olur dediler takı ben doğru doktoru bulana kadar önce bütün değerlerine bakıldı ve ileri derece pkoydum artı rahimde yapışıklik vardı rahim filminde anlaşıldı ben 3 buçuk sene sonra doğru tedavi şekli ve yumurta gelistirici ardından catlatma iğnesiyle şuan 4 .aylık hamileyim🥰muhtemelen polikistik over var ama dilerim.kendiliginden gebelik elde edebilirsiniz bazen pko hastaları sorunsuz bir şekilde gebelik elde edebiliyor dilerim herşey gönlünüzce olsun 🤲