EceveDenizinAnnesi eylusko gayet normal. Gebelik şekeri ya da bi risk çıkmadığı sürece 17,18 kg kadar alınabilir. Ben +20 deyim mesela.
eylusko 3MelekAnnesi3 kesinlikle ağzıma abur cubur asitli içecek felan sürmüyorum . yediğim tek zararlı şey pilav makarna onu da bırakmaya karar verdim
PIRIL eylusko ben de 26.-27. haftaya kadar hızlı bir kilo alımı yaşadım (7-8 kg) ama sonra çok yavaşladı. Bunda mide yanmalarımın etkisi çok diye düşünüyorum. Hiç diyet yapmadım herşey yedim. Şimdi 33. haftam bitmek üzere 9.5 kg aldım toplam.
Dry35 [silindi] etmiyorum zaten ama millet neler yiyor ben ondan yemen bundan yemem dikkat ederim zaten çok zayıf biri değilm ancak bunca emeğe ben bi 110 la falan doğururum beni doğumdan sonra ağır yaşamlara bırakın🤣
Ezgiliii eylusko ya ben napayım 😂48 kilo ile hamile kaldım ve şuan doğuma 1 ay kala 70 kiloyum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Mutfağın önünden geçsem kilo alıyorum herkes bu kadar düzenli beslenip nasıl kilo aldığıma şaşırıyor 🤦🏻♀️ Neyse gidem de maden suyu içem 💃🏻