Kızlar ben de kromozom testi yaptırdım eşimle, bozukluga dair bir bulgu yok yazıyordu. Ben 46 xx eşim 46 xy, bunlar normal tasıyıcı olsak yazar mıydı, birinci düşükte pataloji temiz geldi kromozom bozuklugu yok dedi doktor ama ikinci düşükte genetikte bebek Trizomi 16 cıktı. Sizce genetik problem bizden mi kaynaklanıyor yoksa o gebeliğe özel midir