esranur-ekk Hanımlar ben iki gündür gribim 8 haftalık hamileyim dün kontrollerimizi yaptık bir sıkıntı çıkmadı ama endişeliyim böyle gebeyken grip geçiren var mı? Ve geçirmek için neler yapabildiniz birbirimize öneride bulunalım istediim