Eliz34 Mantı nın yanına ne gider diye sorduk niye değiştiniz başlığı Bi kaç öneri alayım postu silcem gereksz gibi durmasın 😅mercimek köftesi çorba mı Yoksamm börek mi yapsam el açması ıspanaklı burmalı
midekoruyucu Eliz34 hiç bişey 😂 ben bi tarhana çorbası yapıyorum, yanına da mantı sıkıyorum. Yani hazırını yemez eşim. Yanına başka bişey yenmiyor tabak tabak mantı yiyoruz yetiyor 😁
Soe Eliz34 börek olmaz bence o hamur o hamur. Çırba bir de salata yeter. Başlığı değiştirme sebepleri de herkes hamile görüp canları istemesin diye
Eliz34 Delicesareti eşim Bi değişik 3 4 çeşit bişey yaparım ki öyle sever hepsinden Bi gıdım alıp kalkar deli oluyorum, aşşırı zayıf
midekoruyucu Eliz34 ben daha geçen gün sıktım koca tencere yapıyorum geriye bişey kalmıyor 😂 ama bu sefer pazar günü yaptım dedim eşime sen de yardım edicen 😂😂😂