Mavininannesiseyda Arkadaşım koronayi yeni atlattı bugün doktora gitti bebeğin suyu sıfırlanmış hemen ameliyata aldılar 37 haftalikti. Şu an ben de koronayim38 haftaligim çok korkuyorum amniyon sıvısının bittiğini nasıl anlarim
midekoruyucu Mavininannesiseyda sıvı azalınca hareketlerde azalma olur. Eczanelerde turnusol mu öyle bi ped mi kağıtmı bişey varmış ondan kullanıyorlar. Eğer su kaçağı varsa kağıdın rengi ona göre değişiyormuş
Bsmlh Mavininannesiseyda canım eger alttan gelen sıvı yoksa bıle su azalabılıyor bunu kontrolsüz anlayamazsın ben 26 haftadan beri sınır altı geliyorum 2 düştüğü an alınacak bebek 2 demek 0 her an demek oluyor kontrol olmadan cok anlaşılmıyor hareket etmemesi felan diyorlar ama benım çocuğum hareketşı ama suyum cok cok az 5 kes amnioşur yapıldı 35 geldim ama artık risk üstü riskim suan
angel123 Mavininannesiseyda zaten kontrollerde belli olur bide burdan duymuştum pedler varmış su mu idrar mı belli ediyomuş
Mavininannesiseyda Bahardali Bahardali zaten çok çok hareketli değildi beli saatlerde hareketleri var şu anda da öyle gece ve öğle saatlerinde hareketleri var