ESMANY canım benim anne olmak evet hassas bir duygu ama ben çocuğun aç olduğuna aç kaldığına inanmıyorum şöyle mantıklı düşünürsek bir insan 40 gün aç kalabiliyor ölmüyor demek ki vücudumuzun depoları var ve ordan tüketiyoruz bir süre ayrıca bebek aç kalmıyor senden her türlü alıyor rızkını bu sebepten ki hamilelikle diş bozuklukları kalsiyum eksiklikleri oluyor anne de çünkü bebek anneden cekiyor burada önemli olan oruçlu olduğunda senin kendini nasıl hissettiğin sen onun bunun ne dediğine değil kendini nasıl hissettiğine bak önemli olan bu . ((Hamile değilken )Mesala ben 5 6 gün açlık orucu yapmıştım sadece su içiyordum alışkın olmadığı icin vücudum acılığa zaman zaman halsizliğim oluyordu ama ölmedim yanı. hatta sağlıklı bile vücut fazla yenilen yemeklerle uğraşmaktan kendini dışardan gelen virüslere hastalıklara karşı koruyamıyor . Yani bu örneği vermemde ki sebep şu insan öyle bir kaç gün yemek yememekle ölmüyor . Bebeğin de zaten senden alıyor vitaminini besinini eğer sen kendini kötü hissetmiyorsan bayılma aşırı halsizlik kusma vücudunun susuz kalması gibi durumlar yoksa gayet normal oruç tutulabilir