Dilek9523 20 aylık bebeğim var ve 2 aylık hamileyim emziriyorum çocuk doktoru emzirme de sıkıntı yok dedi kadın doğumcum bıraktı dedi
metehaninannesiii Dilek9523 ınstagramdan takip ettiğim bir ebe var birisi de bu tarz soru sormuştu verdiği cevap emzirebilirsin hicbir sikinti olmaz aksine sütun çoğalır demişti
Mammimammi Dilek9523 bana da kadın dogumcum bıraktır çocuk doktorumuz takip ederek devam et dedi. Gebelik boyunca emzirdim. Dogdu şuan 15 aylık ve 3 aylık beraber emziriyorum
Dilek9523 metehaninannesiii çevremde sürekli emzirme yaramaz falan diyo büyükler aklım karıştı teşekkür ederiö
Dilek9523 Mammimammi aaa ne güzel 4 ay sonra 2 yaşında olcqk zaten bıraktırcam ama en azından şimdi bıraktırmk istemiyorum
Zeynep_03 @Dilek9523 cnm bnm amcamın gelini 2.çocuğuna hamileyken oğlunu emzirmiş kesmemiş sütten doğduktan sonrada ikisini birlikte emzirmiş