lavinya001 Merhaba hanımlar 🌸 omega-3 sağlık ocağı yazıyor mu doktorum bir tane önerdi ama fiyatı yüksek biraz acaba sağlık ocağı yazıyor mu bir de omega-3 takviyesi alıyor musunuz🙏🏻 Hayırlı ramazanlar olsun insAllah 🌸
metehaninannesiii lavinya001 ben alıyorum sağlık ocaginda ki doktor da yazabilir siz dışardan satın da alabilirsiniz
Melisacaaglar Ben imom kullanıyorum ama sağlık ocağı yazmıyor ama ona bende decavit önerdi sağlık ocağı ben değiştirmek istemedim