Hayirli Ramazanlar:) sali günü kanamayla hastaneye gelmişdim 38+4 . belki hatirlayanlar olur. O gün yatişimi verdiler , çok korkmuştum bebeyime bişeynolucak diye. ve sabahsi gün de oğlum Ömer dünyaya gözlerini açdı. Gerçekten isteyen arzulayan her kese bu mutluluğu yaşamasini cani gönülden arzulayiram🥰burda annelere sormak istediyim şey şu meme uçlarim çok aciyor(( hangi krem kullana bilirim? Sudocream, bepantol mu? Ya da sizin faydasini gördüyünüz bir krem. Bide emzirdikce rahmim acıyo ağri kesici vurduruyorum sonra:((