Arkadaşlar merhaba kendimce bişeyler alıyorum yavaş yavaş ama daha bişey almam gerekir mi ihtiyaç olurmu emin olamıyorum ne eksik bişey olsun istiyorum ne de fazla gereksiz şeyler almak istiyorum aldıklarımı listeledim rica etsem ekleme yada gereksiz gördüğünüz bişey varsa yazabilirmisiniz şimdiden teşekkürler 🤗
3 tane 5li takım
2 tulum
2 tane alt üst takım
8 tane çorap
3 tane uzun kollu zıbın
2 tane sıfır kol mavi zıbın
2 tane yenidoğan kısa kol beyaz zıbın
4 tane 3 ay kısa kol beyaz zıbın
3 tane patikli alt
2 tane 6565 Müslin örtü
1 tane 110110 Müslin örtü
Panço havlu
1 tane mavi nohut battaniye
1 tane yelek
3 tane önlük 1 çift eldiven 1tane şapka
6lı ağız bez