Merhabalar kızlar arkadasim 7 haftalık hamile 2 hafta once göbekten ulturason da kesesi gözüküyor du ama bebek gözükmüyordu Altan Muayne etti Ve gördü bu hafta ulturason da kese gözüküyor ama çok gaz var die kalp atisini duyamamis ve tekrardan altan muayne etmis böyle bisey basina gelen varmi baska doktora gitmesini önerirmisiniz?