Merhaba hanımlar 6.ayımızı bitti açlık tonluk şekeri bakıldı aç karna 102
Tok karna 175 çıktı daha önceki aylarda sınırın altında idi hep.
Sanırım gebelik şekeri bu benim gibi olup tedavi göreniniz ya da perhiz yapanınız var mı acaba lütfen yardımcı olur musunuz iki gündür üzüntüden başım ağrıyor çatlıyor resmen