35+2 günlüğüz. 2 gün önce doktora gittiğimde bebeğin karın çevresinin 2 hafta geride olduğunu kilosununda 2300 gram olduğunu söyledi. Nst de bir problem çıkmadı, suyumuzda iyi, bebege giden kan akışı da iyi ve bebek kilo alıyor halen.Buna rağmen haftaya gel sezeryanla alalım diyor. Bebek doğum pozisyonunda ve bebek zayıf olduğu için normal doğumu kaldıramaz doğunca kuveze girer diyor. Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğinde bu şekilde karın çevresi geriliği olup sağlıklı bir şekilde doguranlar var mı?