Nurerdogann Kızlar 9+3 hamileyim hiç bir şekilde mide bulantım bişeyim yok şükürler olsun. Bu haftalarda normal mi yoksa daha sonradan da başlayabilir mi mide bulantıları , başlasa da ortalama olarak kaçıncı aya kadar mide bulantısı oluyor
umudunannesiii Nurerdogann 18+2 yım çok şükür benimde hiç mide bulantm vs olmadı (Bu erkek çocuğa işaret derler eski insanlar inanmazdım ama geçen hafta öğrendim ki benimde bir oğlum olacak ) 😂
058elf Nurerdogann 4. haftada başladı bulantı+kusma 16 ya kadar devam etti 30 dan sonra tekrar geldi ara ara hala bulanıyo bence boşver başlamasın 😂
Hhhzzzlll3545 Nurerdogann insallah baslamaz benim 6 7 haftalikken baslamisti korkunc bi durum umarim o sansli annelerdensindir 🤗 ilk gebeliginde 16 haftaya kadar bulandim simdi 15 +3 ilacsiz yemek yiyemiyorum
eminenura umudunannesiii aynı dediğiniz gibi şükürler olsun Rabbime bir kez bile istifra etmedim oğlum oluyor😂😂 ama kızda da böyle olanını duydum 😂
Nurerdogann umudunannesiii Aaaa rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sadece 1-2 gün bulantım halsizliğim oldu ama hiç kusmadım😊
Asyadilan1 umudunannesiii aslı var mıdır bilmem ama kızımda 5. Aya kadar tiksinme ve bulantı yaşadım şimdi erkek bebek bekliyoruz 3 buçuk aylık iken bulantılarım geçti kızımda hafta 1 kesin acildeydim bulantıdan şükür bu kez öyle değilim
Nurerdogann 058elf Çok dua ettim zaten hamile olduğumu öğrenmeden 1 ay önce güzellik merkezi açtım , hanile olduğumu öğrenince çok dua ettim😊🙏🏻
umudunannesiii eminenura Evet illa istisnalar oluyor ama genelde bu eski zaman hurafeleri doğru ckiykr 😂
Hamileadayibiranne Ay başlamasın boşver 19 haftaya kadar çok çektim şimdi biraz daha rahatladım Allah’a şükür 🙏
eminenura Hamileadayibiranne gerçekten en zor yanlarından birş hamileliğin bence ben yaşamadım ama hep dua ediyorum bir an önce atlatırsınjz inşAllah bulantıları🥰
umudunannesiii Nurerdogann Amin canım teşekkür ederm Kan hapları bende bir kaç hafta bulantı yaptı o bile bana bir ömür gbi geldi 😂
3MelekAnnesi3 Nurerdogann 10 da felan basladı 17 de net tam olarak bitti ama 15 16 da baya hafiflemişti
3851 Nurerdogann her hamilede olacak die bisey yok ben 10.haftadan 20.haftaya kadar hep bulantiyla gecti cok kotuydu yani bnce tadini cikar😂😂