Doktora 3. Gidişimdi ilk gittiğimde kan verdim ikincide sonuç aldım hamilesin dedi ultrasonda baktı kesem oluşmamıştı kaç haftalık olduğumu söylemedi 3. Gidişimde kalp atışını dinlememiz gerekiyor dedi ultrasonda baktı kesem oluşmuş kalp atışını duyamadık alttanda baktı yine duyamadık duymamız gerekiyordu dedi bende daha erken değilmi daha kaç haftalık olduğumu söylemediniz dedim haftaya gel sağlıksız gebelik olabilir dedi ben hala kaç haftalık olduğumu bilmiyorum cevaplarınızı bekliyorum 😔