tanya25 valla bence pahalı bu paraya isimli tulum yaptırırsın benim yeğenim doğduğunda isimli tulum yaptırmak istedim baktım aşırı derecede pahalı bende gittim 20 tlye tulum aldım bu nakış yapan yerde asam 20 tl ye yazarım dedi 40 tl ye çok güzel bi tulum yaptırdım aklında güzel beğendiğin takım varsa bence öyle yaptır 😂