Gulsah60 42-AySe-07 evet doktorumda öyle söyledi beni biraz tedirgin etti o sebepten ara verdim bakalım inşallah sonrasında kazasını yaparız🤲🏻🤲🏻🥰
42-AySe-07 Gulsah60 İnşallah canım ben geçen yıl doğum yapmıştım tutamadım bu yıl hamileyim tutamadım hepsini birlikte nasıl tutucam bilmiyorum Allah yardımcım olsun :)
Seresozge 42-AySe-07 ben de zorlanmıyorum zaten ilk haftalar iştahım yok tutmasamda yiyemiyorum içemiyorum
Halenur-42 24 haftalığız doktoruma sormayı unuttum ama denemek amaçlı ilk gün tutup denedim hiç sorun olmadı hareketlerini de takip ettim şükür olumsuz bir şey olmadı başından beri tutuyorum bakalım 😊