1Heyv Kızlar 2 gün önce kahverengi lekelenmem oldu 1 saat önce de afedersiniz kahverengi akıntı geldi. Şimdi yok denecek kadar az pembe leke oluyor. Emin olmadığım için orucumu bozmadım. Bilgisi olan var mı ? Yada yaşayan?
metehaninannesiii 1Heyv şimdi hamile isen yerleşme kanamasidir o adet değil ama hamile değilsen orucun bozulur adet günün geçti mi
metehaninannesiii 1Heyv o zaman simdilik bi bozms aksama kadar dur eger yarjn de çoğalırsa adet oluyorsundur bende mesela adet olacağım ilk gun kahverengi çok az gelirdi
metehaninannesiii 1Heyv hamilelerde yerleşme kanaması deniliyor ona adet zamanı da olmasına da daha adet sokmedigi için bu renkte geliyor
Elcnbykckr metehaninannesiii aa canım tam benim problemimle ilgili birsey yazmışsın ben hamile olduğumu adetten 2gün önce öğrendim adet olmam gereken gün benden kahverengi leke geldi ama öyle cok değil normal akıntı kadar ama doktor neden olduğunu demedi
metehaninannesiii Elcnbykckr yerleşme kanaması canım o bebegin rahme yerleşiyor korkulacak bir durum yok o yüzden bisi dememiştir ama kırmızı açık pembe bu renkler de görürsen hemen doktora git
Elcnbykckr metehaninannesiii yok öyle gelmedi hiç kahverengi leke bile azdı zaten 2gün az leke leke geldi ilac verdi doktor kesildi