aysee52 Progestan herkese yan etki yapıyor mu bana hiç bir sekilde bulantı uyku vs yapmadi akşam alıyorum ben ama
Balarisi23 aysee52 bende fitil olarak kullanıyorum gece yatmadan alıyorsan ağızdan çok yan etki yapmaz
havis00 aysee52 Beni resmen sahroş ediyordu gun icinde sudan cikmis balik gibi geziniyordum ortalikda bende gece yatmadan once almaya basladim o zaman etkisi daha az olmustu
Ozlemflz Balarisi23 kişinin bünyesine göre değişiyor nette kullanlara bakınca çoğu oral aldığı için yan etkilerini görüyor kimiside gormuyor
Ophelia Gunde 2 kez alıyorum ağızdan. Bazen güzel baş dönmesi yapıyor bazen etki etmiyor. Dr demişti bana zaten. Ağızdan alırsan dönme yapar diye razıyım dedim yatıyorum zaten🤗
Anne_Karina aysee52 ben önce ağız yoluyla alıyodum 100 mg sonra kanamam olunca fitil olarak verdi 200 mg ama aşırı halsizlik yaptı bende yataktan kalkamıyorum
BeyzaOzmn aysee52 bende dün akşam kullanmaya başladım kanamam olduğu için çok uyku yapıyor zaten kullanırken bu ilacı istirat gerekiyor düne göre çok şükür bir az kanamam azaldı ağız yoluyla alıyorum
esra572 aysee52 bana doktorum vajinaldan daha etkili olduğunu söylemiştir. İlk gebelgmde ağızdan çok yan etkisini görmüştüm baş dönmesi yapıyordu bunda şükür bisey yasamiyorum
muge1661 aysee52 ben vajinaya yerleştirerek kullanıyorum hemde 2 tane, hamileliğimi öğrendiğimden beri işte 15 gündür bi sorun yaşamadım. Tek sıkıcı yanı gün boyu akıntı gibi akıp duruyor.
Gulceefe-00 muge1661 bende dört gündür vajinal olarak kullanıyorum. Sizde de gün içindeki akıntı beyaz renkte mi oluyor acaba?
enisenalbant aysee52 ilk kullandığım da ağız yolu ile alıyordum halsizlik uyku hali kolumu dahi kaldıracak gücüm olmuyordu meğer yan etkisiymiş doktorum söyledi sonra diğer yol ile almaya başladım yan etkilerim de geçmişti