Ftm_08_61 Hanımlar ara ara sıkıp bakıyorum hiç sütüm yok bu haftalarda daha erkenmi siz ne durumdasınız biraz çevremdekiler etkiliyor beni bu haftalarda normalde süt gelmesi gerekiyormuş ama bende yok kaç haftadan itibaren sür gelir
Mom080 Ftm_08_61 bakıyorum derken göğüsü uyarmamak lazım erken doğurmak istemiyorsanız tabi.. ayrıca ona bağlı değil o
Dyg61 Ftm_08_61 doğumdan önce süt gelcek diye bir kaide yok ki canım kiminde gelir kiminde gelmez üstelik 29 hafta çok erken endişe edeceğin bir durum yok sütünün gelmemesi çok normal göğüslerini uyarmamanı tavsiye ederim vaktinde gelicektir zaten sütün 🌸☺️
Demetslt Ftm_08_61 kişiden kişiye değişebiliyor. süt değilde sarımsı bi sıvı oluyor 20. Haftadan beridir var bende
Ftm_08_61 Mom080 iyiki söylediniz birdaha denemeyeceğim 🙂ama okadar ses duyıyorumki etrafta çoktan gelmesi lazım fln deyince
Mom080 Ftm_08_61 bakmayın bakmayın onla ilgisi yok etraftakiler hep çok bilir ama coguda yanlış olur :))
Sevi36610 28+1 de gittim en son.39 cm 1500 gr dı kız bebek bekliyoruz.ben sezeryan olacağım İçin 38.haftada alacak doktor bir sıkıntı olmazsa
Aybigen Ftm_08_61 süt gelmesi aslında herkeste olan bişey değil normal olanı zaten doğumdan sonra gelmesi. Ama göğüsleri uyarmakta çok iyi değil o yüzden dokunmasaniz daha iyi olur.
ikizkusannesi Ftm_08_61 hiç mi internette gebelikle ilgili şeyler araştırmıyorsunuz göğsünüzü neden sıkıyorsunuz bu haftalarda?Birincisi herkeste erken haftalarda süt gelir diye bişey yok ikincisi göğsünü sıkarak göğüs ucu uyarımı yapıyorsun ki bu erken doğuma sebep olabiliyor.
Ftm_08_61 ikizkusannesi insanlar bazen çevreyi dinleyebiliyor daha 7 ay önce doğum yapan arkadaşım ısrarla bende bu aylarda süt fışkırıyordu diye diye kafama takıldı bu bilmemek ayıp degil öğrenmemek ayıp burda tecrübe sahiplerini dinleyerek öğrenmiş olduk